пʼятницю, 6 грудня 2013 р.

Для чого цей блог

Тут причина отака:
мало вітаміну «ка».
Олег Головко
Ідея блогу «Вітамін Ка» з’явилася, коли я працювала в одному освітньому журналі для медичних сестер. І як це з нами часто буває, я відкладала її реалізацію до кращих часів. Виявляється, немає кращих часів, ніж часи гірші.

Зараз стільки дезінформації в інтернеті, що стосується теми здоров’я, що страшно за життя тих, хто лікується по інтернету. Так-так, лікування по інтернету, а також довіра до сумнівних джерел мережі може призвести до незворотніх наслідків, зокрема втрати найціннішого — здоров’я.

У блозі «Вітамін Ка» ви знайдете практичні паради про збереження здоров’я із посиланням на першоджерела та лікарів, спростування «фейкових» порад щодо здоров’я та найсвіжіші новини про найцікавіші відкриття та дослідження в галузі медицини.

Ваші прохання, питання та побажання залишайте в коментарях.
Ваша Любов Якимчук,
журналіст



Немає коментарів:

Дописати коментар