Американські
вчені дійшли висновку, що в проблемі ожиріння винна реклама продуктів
харчування по телебаченню. Після перегляду рекламних роликів люди їдять більше,
ніж у вимагає їх організм, і набирають зайву вагу.
Фахівці зі США провели дослідження з метою з'ясувати, як реклама впливає на обсяг і частоту споживання їжі. Вчені провели експеримент серед дітей 7-11 років. Їм запропонували подивитися 30-хвилинний мультфільм. При цьому в одній групі мультик переривався рекламними роликами продуктів харчування, а в іншої ні. Виявилося, що діти, які подивилися рекламу, з'їли під час перегляду майже вдвічі більше, ніж ті, кому не демонструвалися ролики.
Фахівці зі США провели дослідження з метою з'ясувати, як реклама впливає на обсяг і частоту споживання їжі. Вчені провели експеримент серед дітей 7-11 років. Їм запропонували подивитися 30-хвилинний мультфільм. При цьому в одній групі мультик переривався рекламними роликами продуктів харчування, а в іншої ні. Виявилося, що діти, які подивилися рекламу, з'їли під час перегляду майже вдвічі більше, ніж ті, кому не демонструвалися ролики.
Тож, якщо дивитеся телебачення, а значить і рекламу, то потрібно вести активний спосіб життя, наприклад, бігати чи займатися фітнесом.
Джерело: АМН
Такод читайте про кардіотренування — лікувальний спорт.
Немає коментарів:
Дописати коментар